اتصال 2هزار مدرسه هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات ایران

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این تفاهمنامه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرروش با حضور استاندار هرمزگان به امضا مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر عامل شرکت مخابرات استان رسید.
بر پایه این تفاهمنامه، مقرر شد در تداوم اتصال 63 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات ایران، 584 مدرسه تا پایان امسال و یک هزار و 413 مدرسه نیز تا پایان سال آینده به این شبکه متصل شوند.
استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از تعامل و همگرایی ادارات استان،خاطرنشان کرد: منافع حاصل از همکاری با آموزش و پرورش در مسیر تحقق اهداف و برنامه های این مجموعه متوجه کلیت استان است چرا که کارآمدی آموزش و پرورش در مسیر تامین نیروی انسانی و تعلیم و تربیت نسل آینده، نقش محوری و بنیادی در رشد و توسعه استان دارد.
ابراهیم عزیزی اذعنا داشت: برای آنکه بتوانیم به یک مجموعه پویا و بالنده در این مسیر دست پیدا کنیم، باید بر پایه عدالت محوری، خدمات خود را در جای جای استان فراگیر و توسعه و تجهیز مدارس را به اقصی نقاط استان گسترش دهیم.

About Mahyar

OrcID: 0000-0001-8875-3362 ​PhD Candidate (National Academy of Sciences of Ukraine - Institute for Telecommunications and Global Information) MCP - MCSA - MCSE - MCTS Azure Security Engineer Associate MCITP: Enterprise Administrator CCNA, CCNP (R&S , Security) ISO/IEC 27001 Lead Auditor CHFI v10 ECIH v2